Tack alla Kunder, Assistenter och Syskon för en oförglömlig resa!

Jag vill Tacka alla kunder, assistenter och syskon, som gjorde denna resa till ett fantastiskt minne! Tycker att det varit så trevligt att få lära känna Er och jag hoppas att vi ses snart igen. Nästa år ses vi på nya äventyr, och jag har redan fått en massa förslag på city- och badresor.  Vill även passa på att tacka för era fina foton och mail. Jag kommer att lägga upp fler foton, och jag hoppas att ni som har varit med på resan kommenterar inläggen, och berättar om hur ni tycker att resan har varit. 
Vill även passa på att tacka mina duktiga medarbetare Agneta, Sophie och Ia för all hjälp under resan. Det är alltid ett rent nöje att få jobb med Dig Agneta, så det blir väl Du och jag i Barcelona även nästa år. 

Jag fick ett mail från en kund som deltog på resa och jag blev så glad när jag läste det.

"Barcelona med VH

Jätteroligt att få åka med till Barcelona.

Eftersom det var första gången vi flög, var det både spännande och lite hemskt. Det har varit fantastiskt att få se så mycket, och att bada i den underbara poolen med utsikt över hela staden och havet.

Och jättefin båt åkte vi på medelhavet, men jag fick inte ligga på nätet över havet för mamma. Usch för mammor ibland.

Ett spanskt ord som jag lärde mig var La rampa, bara vi tänkte tanken så kom den fram från alla bussar. Överallt kunde jag ta mig fram.

Och jätteroligt att lära känna nya människor.

Jag vill åka på resa med VH så fort som möjligt igen.

Tack allesammans för den bästa resa jag någonsin varit på" / M

 

/ Detta mail kom från en skön kille, som har  en underbar mamma/

Jag vill tacka för en intensiv och fantastisk resa! När man börjat 

smälta intrycken och X landat lite är det en vecka som man kan 

minnas och prata om länge! Det hade knappats blivit vad den blev utan 

dig, Sofie och Agneta! Vilken energi, samordning och känsla av att alla 

får vara med! Det var så fint att känna det hela vägen, från första 

stund i planenandet av resan och under resan.

Han visar sina souvenirer för alla och ber mig berätta om de 

upplevelser han har med sig. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0